• Home Hodnocení zaměstnanců vyžaduje aktivní přístup všech stran

Hodnocení zaměstnanců vyžaduje aktivní přístup všech stran

Ředitel to nemá nikdy jednoduché. Především v situacích, kdy je nutné řešit problémy na pracovišti. Vaši podřízení neodvádí dobré výkony. Proto jste se taky pustili do pravidelného monitorování. Ze získaných výsledků hodláte vyvodit patřičné závěry. Rozhodně však dáte prostor i pracovníkům. Podřízení musí mít šanci, vyjádřit se ke zjištěným informacím. Třeba se dozvíte zajímavé věci, které by Vás nenapadly.

Výkony pracovníků je nutné pravidelně sledovat

Potom je nutné vyvodit patřičné závěry. Třeba budete mít štěstí a zjistíte, že všichni podřízení pracují naprosto perfektně. Možná však s výsledky nebudete spokojení. To je asi ve Vašem případě více pravděpodobné, protože finanční výsledky něco nasvědčují. Prostě se Vám již delší dobu nedaří, přitom na trhu nepanuje krize. Přicházíte však stále častěji o stálé zákazníky, což je obrovský problém. Hledat nové se Vám nedaří. Pracovníci svojí neschopností likvidují Vaši firmu. Tento trend musíte okamžitě zastavit. Účinné hodnocení zaměstnanců by Vás snad mohlo ještě zachránit.

Hodnocení zaměstnanců vyžaduje aktivní přístup všech stran
4 (80%)1
ac11-336x280.jpg